Dvainštirideset – slovenska butična znamka z ljubeznijo do oblikovanja

4. 7. 2017 // Wellness / Telo

Ljubezen do naravnih in trajnostno usmerjenih proizvodov, eksperimentiranja, izčiščene estetike in oblikovanja je pripeljala do nastanka slovenske znamke Dvainštirideset, ki se je svetu prvič predstavila z ročno izdelanimi naravnimi mili iz kozjega mleka.

Zgodba o nastanku znamke Dvainštirideset izhaja iz želje po raziskovanju lastnega kreativnega labirinta ustanovitelja Anžeta Frantarja in iskanja trajnostnih rešitev za boljšo prihodnost. S pomočjo partnerke, modne oblikovalke Janje Videc je zasnoval podobo znamke, ki se je kot prvega lotila problema suhe, razpokane in občutljive kože. Črpanje inspiracije iz lokalnega okolja je utrnilo idejo po uporabi visokokakovostnega kozjega mleka z domače kmetije v kozmetiki. Kozje mleko ima namreč pH, ki je skoraj identičen človeški koži, hkrati pa vsebuje številne vitamine, kot so A, D, E, B6, B12, fosfor, kalij in kalcij ki obnavljajo ter regenerirajo poškodovano kožno tkivo.

Skrbno izbrane sestavine za naravna mila primerna za celo telo

Tako je nastala paleta štirih naravnih mil iz kozjega mleka, ki so zaradi skrbno izbranih kakovostnih sestavin še posebej primerna za občutljivo kožo, ker ne izsušujejo tako kot smo tega vajeni pri običajnih »industrijskih« milih, pa so primerna tudi za umivanje obraza, kot intimno milo, pa tudi kot nadomestek pene in balzama za britje, saj s svojo teksturo poskrbijo, da rezilo gladko drsi po koži in jo hkrati pomirjaja. Med sestavinami, ki so prisotne v milih so tudi črna in roza glina, rastlinsko aktivno oglje in mak v zrnih, ki jih dopolnjujejo naravna eterična olja.

Les, ki domu daje toplino

Naslednji korak v razvoju znamke Dvainštirideset izhaja iz snovanja naravnih mil. Ta namreč ne vsebujejo umetnih sredstev za strjevanje, zato se morajo po uporabi primerno osušiti. Da bi sestavili popolno izkušnjo uporabe naravnih mil, se je tako pokazala potreba po razvoju komplementarnih podstavkov. Po več preizkusih optimalnih rešitev, se je ta našla v domačem gozdu s čudovitim lesom češnje, ki ga je ročna obdelava preoblikovala v unikaten dodatek za dom: lesen podstavek za milo, ki s svojo obliko postavljen v izčiščen prostor oddaja toplino, ki jo zmorejo le naravni elementi.

Odgovor na vse z bogato zgodovino

Vse od prvih osnutkov znamke Dvainštirideset zgodba za številom navdihuje ustanovitelja. Bolj kot se namreč poglobimo v zgodovino, pogosteje jo srečujemo. Število dvainštirideset naj bi bilo, kot nam je skozi zgodbe Douglasa Adamsa znano v popularni kulturi odgovor na vse – odgovor na vprašanje o univerzumu, življenju in sploh vsem. Že stari Egipčani so univerzalni kozmični red zaobjeli skozi 42 principov Maat, boginje, ki predstavlja vesoljni red, resnico in pravico. Asociacije iz sveta religije, znanosti, tehnologije, matematike, astronomije in pop kulture v povezavi s tem mističnim številom bi lahko naštevali v nedogled, na koncu pa je vedno najpomembnejši osebni pomen. Število 2 ustanovitelju predstavlja zakon sodelovanja, žensko energijo, intuicijo. 4 pa predstavlja moško energijo, osredotočenost, linearnost, intelekt. Vsota obeh števil je 6, kar zaobjema tako čustva kot intelekt, v odnosu pa se manifestira skozi uravnoteženost, ritem in harmonijo.

V. J.

Foto: #42

dvains_tirideset_milo_iz_kozjega_mleka-6039.jpgdvains_tirideset_milo_iz_kozjega_mleka-6006.jpg