Prodajna razstava MBFWLJ navdušila številne nakupovalce


Po zaključku aprilske edicije Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana so po načelu See now / Buy now na voljo kolekcije in modni dodatki, predstavljeni na modni brvi mednarodnega premium tedna mode. Oblačila vrhunskih modnih oblikovalcev so na voljo za ogled in nakup, pri tem z nasveti postreže tudi prodajno osebje blagovnice Maxi. Prodajna razstava v prvem nadstropju blagovnice bo odprta do oktobrske edicije MBFWLJ, pri čemer se bodo večkrat zamenjale blagovne znamke in kolekcije oblačil.

Otvoritev prodajne razstave sta pospremila direktor družbe Monstecristo SL Goran Kristan in predstavnica znamke Mercedes-Benz v Sloveniji Metka Kejžar. Blagovnica Maxi s tem stopa v novo razvojno naravnano obdobje, v katerem želi obstoječim nakupovalcem ponuditi dostop do kolekcij vrhunskih modnih oblikovalcev ter s tem k obisku povabiti tudi nove obiskovalce blagovnice Maxi, ki jo krasi izjemna tradicija, prvovrstna lokacija v centru mesta in usmerjenost v prihodnost.

Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana s strateškim sodelovanjem z blagovnico Maxi izpolnjuje svoje poslanstvo – povezovanje modnih oblikovalcev s tržiščem in ustvarjanje novih priložnosti za rast in razvoj domače modne industrije.

V prvem valu so na voljo oblačila in modni dodatki dvanajstih blagovnih znamk: AKULTURA, ATELIER TERRA URBANA, CLICHÉ , DRAŽ, JULIA KAJA HROVAT, JSP, MARJETA GROŠELJ, ROMI BUKOVEC, SENS, SREČKO MOLK, SOFIA NOGARD, TANJA ZORN.

Foto: Žiga Intihar

mbfwlj_showroom_maxi_03-_foto_z_iga_intihar.jpgMBFWLJ Showroom powered by Maxijelena_prokovic_-_sas_o_radovic_-_zlata_zavas_nik-_foto_z_iga_intihar.jpgJelena Prokovič, Sašo Radović, Zlata Zavas