Japonci niso zadovoljni z novo kolekcijo Kim Kardashian


Ameriška resničnostna zvezdnica Kim Kardashian West, ki slovi po svojih ženskih oblinah, je v torek na trg poslala linijo spodnjega perila za oblikovanje postave, ki jo je poimenovala Kimono Intimates. Z izbiro imena je močno razjezila Japonce, ki menijo, da njena nova blagovna znamka žali japonska tradicionalna oblačila.

"Kimono nosimo ob posebnih priložnostih, najsi gre za poroke, pogrebe, praznike, svečane prireditve. Gre za naše tradicionalno oblačilo, ki se po navadi prenaša iz roda v rod. Njena kolekcija spodnjega perila nima s kimonom nič skupnega, a beseda se ji je očitno zdela zanimiva, saj se v njej skriva njeno ime – Kim. Pokazala je, da nima nobenega spoštovanja do naše kulture in do tega, kaj kimono pri nas pomeni," je za BBC povedala Juka Ohiši.

Juka Ohiši ni edini, ki meni, da je nedopustljivo, da je Kim besedo, ki ima v Japonski kulturi tako velik pomen, registrirala kot blagovno znamko. Izbiro imena so komentirali tudi na univerzi Jumondži.

"Takšno dejanje kaže na skrajno nespoštovanje japonske identitete. Ta beseda ne more pripadati Kim Kardashian," je povedala Sheila Cliffe z univerze.

V. J.

Foto: Kimono Intimates

1.jpg