Kdo so slovenski movember ambasadorji?

5. 11. 2018 // Wellness / Telo

Rebeka Dremelj, Neisha, Nina Ivanič, Vid Valič, Alen Kobilica in David Urankar so movember ambasadorji, ki bodo v spletni akciji in s plakatov po vsej Sloveniji opozarjali moške na to, kako pomembna sta način življenja in preventiva tudi za njihovo zdravje. Kampanjo sta podprli podjetji Remington in Big Bang, ki bosta po končani akciji tudi donirali sredstva Onkološkemu inštitutu v Ljubljani.

Prav v povezavi z zdravjem moških se v okviru ’movembra’, ki je mednarodno gibanje, največkrat omenjata rak prostate in rak mod. Po podatkih, ki so jih posredovali z Onkološkega inštituta Ljubljana, je rak prostate najpogostejši rak pri moških v Sloveniji in tudi v Evropi. Izjemno povečanje incidence raka prostate v zadnjem desetletju (kar za 4,2 odstotka povprečno na leto) ni posledica kakega novega nevarnostnega dejavnika, pač pa predvsem vse širše rabe testa za določanje za prostato specifičnega antigena (PSA) pri zdravih moških in odkrivanja velikega števila primerov, ki bi drugače ostali prikriti vse življenje .

V Sloveniji je bilo leta 2015 na novo odkritih 1541 bolnikov z rakom prostate, kar predstavlja 20 odstotkov vseh rakavih bolnikov. Rak prostate raste počasi, od nastanka bolezni do kliničnih znakov mine od devet do 17 let, do pojava oddaljenih zasevkov pa nadaljnjih pet do sedem let. Bolniki so pri začetni obliki raka po navadi brez težav. Težave z uriniranjem so pri začetnih tumorjih največkrat posledica povečanja prostate. Leta 2015 je bilo v Sloveniji 113 na novo odkritih bolnikov z rakom mod. Ta je najpogostejši rak mladih odraslih moških med 20. in 40. letom. Po pogostnosti med vsemi raki pri moških zaseda rak mod 13. mesto. Najpogosteje se pojavlja kot neboleča zatrdlina v modu, kot hitro povečanje ali zmanjšanje moda, občutek neugodja, teže ali napetosti v modu. Možna je topa bolečina v medeničnem dnu ali dimljah. Znaki tumorja mod so lahko tudi napetost, občutljivost, bolečina in povečanje prsi.

In zakaj so se pri blagovni znamki Remington odločili podpreti movember ter k sodelovanju povabiti tudi ambasadorke?

Že od začetka ustanovitve blagovne znamke Remington v New Yorku, leta 1937, je njen edini cilj pomagati doseči posamezniku popoln videz in počutje. Ne glede nato, ali je urejanje del posameznikove jutranje rutine ali priprava na velik dogodek, Remington razume, da se samozavest začne z videzom. Vsakdo od nas je individualen, zato Remington ne želi usmerjati posameznika ali mu narekovati, kakšen mora biti.

“Želimo mu le pomagati, da ostane zvest sebi in svojemu slogu. Letos v sklopu posebne kampanje GET YOUR YOU ON, s katero poudarjamo edinstvenost posameznika, pozivamo na parado osebnosti, da raziščete svojo izvirnost, proslavite svojo individualnost in ostanete zvesti sami sebi; le samozavest vas lahko popelje v višave in vas loči od drugih, kamorkoli greste in karkoli počnete. Ob tem želimo ozavestiti posameznika, še posebej moške, za katere je na primer pregled prostate lahko še vedno tabu tema, kako pomembno je biti edinstven in izstopiti iz množice ter na prvo mesto postaviti sebe in svoje zdravje,” sporočajo iz Remingtona.

Dobro vedo, da se ženske zavedajo svoje individualnosti in so vedno imele velik vpliv na moške, zato so v kampanjo povabili tudi movember ambasadorke, ki bodo s svojo podporo pomagale moškim stopiti korak naprej in poskrbeti za svoje zdravje.

V. J.

Foto: PR

screen_shot_2018-11-04_at_18_26_43.jpgscreen_shot_2018-11-04_at_18_26_27.jpg