s.Oliver predstavlja božično kampanjo s 2Cellos v glavni vlogi

17. 11. 2017 // Trendi / Moški trendi

Modna znamka s.Oliver predstavlja božično kampanjo s svetovno znanima glasbenikoma 2Cellos v glavni vlogi. Uspešno sodelovanje s hrvaškim modnim fotografom Franjom Matkovićem, ki je tudi avtor pomladno/poletne kampanje, se nadaljuje tudi v sezoni jesen/zima 2017. Kampanja je nastala v minimalističnem in elegantno urejenem stanovanju v centru Zagreba, ki je bil odlična kulisa za moderne in sofisticirane s.Oliver stylinge.

S.Oliver v kampanji predstavlja oblačila za sodobnega moškega, ki sledi modnim smernicam in hkrati ljubi uglajen stil ter eleganco. S.Oliver moški ima izrazito osebnost, ki jo želi poudariti in izraziti s svojo podobo. Luka Šulić in Stjepan Hauser, svetovno znana violončelista, poosebljata prav to – urbanega kozmopolita.

Njun uspeh je najboljši dokaz njune edinstvenosti, samozavesti in izrednega talenta. “Po izredno uspešni pomladni kampanji, nadaljujemo sodelovanje s 2Cellos, ki v resnici živita s.Oliver stil. Moderna eleganca, ki jo z neverjetno lahkoto pokažeta na svojih nastopih je esenca znamke s.Oliver Black Label.« rekla je Maja Arsenovič, Country Manager s.Oliver za Slovenijo in Hrvaško. Glavni poudarek kolekcije s.Oliver Black Label je na moških oblekah. Obleke niso več rezervirane samo za poslovne priložnosti, temveč se nosijo v vsakodnevnih kombinacijah. Kombiniranje različnih tkanin in vzorcev je eden od ključnih motivov te kolekcije. Ključna kosa kolekcije sta elegantna črna obleka – večna klasika in drzna modna karo obleka v stilu angleškega dandija. Del božične kampanje pa je tudi znamka s.Oliver, ki predstavlja “casual” oblačila. Luka in Stjepan sta izbrala svoj najljubši puluver in jeans hlače, v katerih bosta preživljala praznike v prijetnem zavetju doma. Za jesen in zimo je ready to wear concept idealen za moške, ki imajo radi urbani look, a hkrati uživajo v pustolovščinah v naravi. Poudarek kolekcije s.Oliver so pletenine in številni detajli: poševne zadrge, zanimivi printi ter statement kosi. Svetovna znana glasbeniki Luka Šulić in Stjepan Hauser sta po snemanju strnila svoje vtise povedala: . “Na s.Oliver snemanju je zmeraj odlično vzdušje, tako da sva se takoj sprostila in zabavala. Nama je pomembno, kako izgledava na koncertih in vedno iščeva tudi kaj elegantnega. Obleke Oliver Black Label imajo zelo modern »slim fit« kroj in se odlično ujemajo v najin stil.V prostem času raje izbereva casual komade, ki so moderni in stylish”,

s.Oliver božična kampanja prihaja ravno pravi čas - pred sezono božičnih zabav in časom obdarovanja. Oglejte si jo v nadaljevanju.

V. J.

Fotografija: Franjo Matković

Make up: Marko Tolić

Frizura: Salon Fabula De Forma

soliver_2chellos_160.jpgsoliver_2chellos_421_digital_fp.jpg