2Cellos nova obraza kampanje znamke s.Oliver Black Label

24. 5. 2017 // Trendi / Moški trendi

s.Oliver Black Label predstavlja novo kampanjo za poletje 2017 in pričetek sodelovanja z znamenitim glasbenim dvojcem 2Cellos. Svetovno znana umetnika Luka Šulić in Stjepan Hauser s svojimi nastopi navdušujeta občinstvo po celem svetu in nastopata na najbolj prestižnih svetovnih odrih. Njun umetniški izraz ruši meje med žanri, od klasične in filmske glasbe, popa in rocka. Prav zato sta vrhunska umetnika postala zaščitni obraza znamke s.Oliver Black Label, prestižne znamke, ki uteleša stil sodobnega moškega. Vrhunski dizajn, prefinjena mešanica odličnih materialov in elegantnih krojev, je namenjen vsem, ki želijo izgledati urejeno, a hkrati sodobno, urbano in sproščeno.

"Nadvse sva uživala kot modela znamke s.Oliver Black Label, atmosfera na snemanju je bila odlična. Prav tako sva se popolnoma našla v s.Oliver filozofiji. Oblačila, ki sva jih predstavila na snemanju, so oblačila, ki jih tudi sicer nosiva v privatnem življenju in na koncertih, saj se v njih odlično počutiva. To so ležerne kombinacije za prosti čas in elegantne obleke za nastope, ki zagotavljajo udobje in dober izgled", sta svoje vtise s snemanja strnila Luka Šulić in Stjepan Hauser, ki bosta svoje najljubše s.Oliver kose pokazala na svetovni turneji, na kateri predstavljata svoj novi album Score.

Skrbno izbrani materiali in elegantni kroji predstavljene s.Oliver Black Label kolekcije so namerjeni moškim, ki potrebujejo elegantna oblačila, a želijo tudi ležerne kombinacije. Novost linje Smart Supply je model obleke Joggsuit – to je kombinacija obleke in športne trenerke, kos, ki ga mora imeti v garderobi vsak sodoben moški.

Fotografija: Franjo Matković

Video: Suzana Arslani

Make up: Saša Joković

Frizura: Fabula De Forma

Styling: Annika

soliver_2chellos_17.jpgsoliver_2chellos_2.jpg