Prenovljena NAMA poskrbela za navdihujoč večer

14. 9. 2018 // Scena / Dogodki

V NAMI, ki ves čas sledi svetovnim modnim in trgovskim smernicam, so se v koraku s časom lotili tudi zadnje prenove. Prenovljene prostore so ta teden na stežaj odprli povabljenim gostim, med katerimi sta bila tudi simpatična Tjaša Kokalj Jerala, obraz kampanje V centru navdiha, ter priljubljeni voditelj in model David Urankar. Druženju je sledilo posebno nakupovalno doživetje z glasbeno zasedbo Muff. NAMA tako s svojo ponudbo ostaja v centru. V centru Ljubljane. V centru navdiha.

Navdihujoč večer v družbi znanih Slovencev

V NAMI so za obiskovalce otvoritvenega dogodka pripravili navdihujoč večer, prepleten s svetovnimi modnimi smernicami in vrhunskimi kulinaričnimi užitki. V 1. nadstropju z žensko modo so navdihovale žive lutke. V 3. nadstropju, v katerem kraljuje zapeljivo žensko perilo, so bili obiskovalci priča plesno-modni reviji na drogovih, medtem ko je v 5. nadstropju za nepozaben spomin poskrbela soba iluzij. Za razvajanje brbončic je skrbel vrhunski kuhar in zmagovalec šova MasterChef Slovenija 2016 Darko Klemen. Dogodka so se udeležili mnogi znani Slovenci, med katerimi so bili Tjaša Kokalj Jerala, obraz NAMINE kampanje V centru navdiha, David Urankar, ki je povezoval prireditev, modna ikona Jožica Brodarič, oblikovalka Maja Štamol, modna novinarka in urednica Hermina Kovačič, modni navdušenki Nika Veger in Živa Rogelj, televizijska voditeljica Špela Močnik, voditelj Boštjan Klun in mnogi drugi.

Nadgrajena ponudba za izbran okus

V skladu z enim od svojih pomembnih ciljev – zadovoljevati potrebe in uresničevati želje kupcev – so v NAMI nadgradili obstoječo ponudbo. Tako je v 5. nadstropju konec avgusta svoja vrata odprl Baby Center, od preteklega tedna za kulinarično ponudbo v kletnih prostorih skrbi franšizna trgovina SPAR partner NAMA, prenovljena sta tudi 1. in 3. nadstropje. V 1. nadstropju kraljujejo vrhunske blagovne znamke ženske mode z novim oddelkom modne obutve priznane španske blagovne znamke Lodi. V 3. nadstropju pa so odprli največji oddelek ženskega perila v središču mesta, ki ponuja nekaj za vse okuse – od slovenske modne znamke Lisca prek zapeljivih kosov perila znamk Palmers in Triumph vse do mamljive ponudbe Calvin Klein. Pestri modni druščini se bo v kratkem pridružila še francoska blagovna znamka perila Etam.

Spomladi 2019 še modne smernice hišnih dekoracij

Spomladi 2019 v 4. nadstropje prihaja še italijanska blagovna znamka hišnih dekoracij Coincasa. Tako bomo lahko v centru mesta dobili navdih za popestritev ali modno prenovo stanovanja. Takrat bodo tudi zaključili trenutno obdobje prenov, ki se je začelo spomladi 2017, ko so veleblagovnico razširili pod arkade in zagotovili dodatnih 200 kvadratnih metov nakupovalnih površin, na katerih kupcem ponujajo kozmetiko različnih blagovnih znamk, torbice in modne dodatke.

V. J.

Foto: Katja Kodba

tjas_a_kokalj_jerala-_obraz_kampanje_v_centru_navdiha-_je_na_dogodek_pris_la_v_druz_bi_prijateljice_katje_klavora_foto_k.jpgTjaša Kokalj Jerala in Katja Klavora.ales_c_aks_-_odgovorni_urednik_c_asopisa_finance_trendi-_oblikovalka_maja_s_tamol_in_marko_dobrilovic_-_krajinski_arh.jpgAleš Čakš, Maja Štamol in Marko Dobrilovič.