Ključni kosi iz nove kolekcije 'H&M Loves Coachella'

20. 2. 2017 // Moda / Novosti

Pri švedski 'high street' znamki H&M so te dni razkrili ključne kose iz svoje spomladanske kolekcije, pri snovanju katere so se povezali s kalifornijskim glasbenim festivalom Coachella. Kolekcija je temu primerno navdihnjena s sproščenim festivalskim duhom in sestoji iz ležernih kosov, kot so: raztrgan džins, kratka krila, prosojne majice, lahkotne oblekice, boemski nakit in sončna očala v obliki srčkov. Nova kolekcija 'H&M Loves Coachella' bo na voljo v ZDA in na spletu od 23. marca dalje, drugje po svetu pa na Divided oddelkih od 30. marca dalje.

Letošnja kampanja za kolekcijo 'H&M Loves Coachella' je nastala v sodelovanju z alternativno pop skupino The Atomics. V nadaljevanju preverite, kako je potekalo snemanje in cene ključnih kosov iz kolekcije.

V. J.

Foto: H&M

1.jpeg2.jpeg24,99 eur