Pri H&M končno spregovorili o fatalni napaki
Uporabniki socialnih omrežij, s pevcem The Weekndom na čelu, so zagnali vik in krik zaradi H&M-ove škandalozne napake.
V svoji spletni prodajalni je znamka naprodaj ponudila pulover zelene barve z napisom "Coolest Monkey in the Jungle" (najbolj kul opica v džungli), vanj pa nesrečno oblekla temnopoltega dečka. Prva oseba, ki je javnost opozorila o fatalni napaki, je bil Charles M. Blow, kolumnist pri New York Timesu. Ta je prek svojega Twitter profila vprašal znamko, če se jim je popolnoma zmešalo. Po objavi se je oglasil tudi The Weeknd, ki je najavil, da z znamko ne misli več sodelovati. Po nekajdnevnem molku so se končno oglasili tudi iz H&M-a in se javno opravičili. Napako so priznali in obljubili, da bodo v prihodnje bolj pazljivi.
V. J.
Foto: Highsnobiety, Instagram, H&M