Prvi družabni kozarec, SipSup, se predstavlja na Kickstarterju

23. 6. 2015 // Lifestyle / Tehnologija

SipSup je unikatno oblikovan družabni kozarec, ki je te dni zaživel na Kickstarterju. Cilj 42-dnevne kampanje je zbrati 30 tisoč ameriških dolarjev. Zbrani znesek bo ekipa mladega ljubljanskega startupa namenila za začetek proizvodnje kozarcev in razvoj mobilne aplikacije, v kateri bodo varno skriti uporabnikovi najljubši ovekovečeni spomini. SipSup je namenjen Android in iOS uporabnikom. Aplikacija za Android uporabnike deluje s pomočjo NFC (Near Field Communication) tehnologije, aplikacija za iOS uporabnike pa s pomočjo vizualne identifikacije (Visual ID). Dotik kozarca in telefona odpre mobilno aplikacijo, kamor lahko uporabniki “nakapljajo” (drop) svoje spomine in se ob pitju najljubše pijače spominjajo idiličnih trenutkov. Kozarec je oblikovan v sodelovanju s Steklarno Hrastnik in ima Vitrux certifikat, ki zagotavlja, da kozarec tudi pri 3,000 pranjih v pomivalnem stroju ostaja brez prask. Steklo ne vsebuje težkih kovin in dosega sijaj kristala. SipSup je na Kickstarterju na voljo za 25 ameriških dolarjev, podporniki pa lahko izbirajo tudi med nagradami z več kozarci in vsebino, ki jim jo na kozarcih pusti SipSup ekipa.

M. V.

Foto: SipSup

screen_shot_2015-06-22_at_2_13_16_pm.jpgscreen_shot_2015-06-22_at_2_13_27_pm.jpg