Kultura govori jezik mladih
Muzeji in galerije danes niso več le prostori tišine in ogledovanja umetnin – vsaj ne, če vprašate Muzej in galerije mesta Ljubljane (MGML). Z novo vizualno identiteto, ustvarjeno posebej za digitalno generacijo, MGML samozavestno vstopa v prostor, kjer kultura ni oddaljena, temveč povsem blizu – med mladimi in za mlade.
Projekt Kultura z velikim K presega klasične komunikacijske pristope. Zasnovan je za TikTok, a hkrati gradi mostove med digitalnim in fizičnim svetom. Gre za drzno, igrivo in izrazito identiteto, ki razbija stereotipe o tem, kaj kultura je – in kaj (še) lahko postane. Vsaka lokacija znotraj MGML je predstavljena z edinstveno različico črke K, ki postane njen prepoznaven vizualni podpis. Tako nastaja skupna identiteta, ki hkrati dopušča individualnost – popoln odraz sodobne mladinske kulture.
Kreativna ideja in izvedba projekta je delo izvrstne agencije DROM, ki je z domišljeno in pogumno vizijo omogočila, da kultura zveni sveže, sodobno in privlačno.
"Želimo kulturo približati mladim tako, da postane nekaj živega, odprtega in vznemirljivega," pravi Nejc Kovačič, vodja službe za komuniciranje v MGML. In prav to je namen nove podobe: nagovoriti mlade skozi njihov jezik – hitro, neposredno, duhovito in vizualno privlačno.
TikTok kanal Kultura z velikim K ni le še ena digitalna prisotnost, temveč platforma, ki spodbuja pogovor, pripadnost in kulturno raziskovanje. Uporaba močnih barv, igrive tipografije in prepoznavne črke K deluje kot sodobna kulturna ikona, ki se širi tudi v fizični svet – od plakatov do majic, od galerij do ulic.
MGML tako gradi novo občinstvo: mlade, radovedne posameznike, ki iščejo več kot le ogled razstave – iščejo izkušnjo, pripadnost in dialog. Kultura z velikim K ni zgolj projekt ali slogan. Je trditev, da kultura pripada vsem – in da ima prostor tudi na tvojem feedu.
I.F.
Foto: PR