Entuziastična in spontana francoska hiša dišav

21. 3. 2024 // Lepota / Novosti

Izbira tega nenavadnega imena za novo francosko hišo parfumov je bila odločitev, ki ni bila sprejeta samovoljno. Bastille uteleša željo po premikanju meja in poudarjanju upravičene namere biti del dediščine visoke parfumerije. Hkrati je bolj naravna, trajnostna, etična in bolj transparentna, ne da bi pri tem pozabila na sanje in čustva, ki jih povezujemo z dišavami.

S to ustvarjalno energijo je blagovna znamka Bastille začela ustvarjanje dišave prihodnosti.

Njihove dišave plešejo v ravnovesju med trajnostjo in zaželenostjo, tradicijo in prihodnostjo, sintetičnim in naravnim, ženskostjo in moškostjo, močjo in subtilnostjo, doživetjem in spominom ...

Vsaka dišava Bastille je ustvarjena z željo po svobodi in pristnosti.

Hiša Bastille skrbno izbira sestavine, ki morajo izpolnjevati stroga merila etične in sprejemljive izvirnosti.

Transparentnost je ključni koncept in blagovna znamka ne skriva nobene sestavine, prisotne v formulah dišav, ki so jih skrbno razvili priznani ustvarjalci.

Ta odnos predstavlja pravo revolucijo v industriji dišav, kjer so formule tradicionalno in ljubosumno varovane že stoletja. Bastille je 100-odstotno izdelana v Franciji – kar je zagotovo tudi obveznost blagovne znamke s tako simboličnim francoskim imenom!

Bastille je leta 2020 ustvarila uporniška mlada Parižanka, danes pa jo vodita Sophie Maisant in Pascal Hyafil, dve veliki osebnosti razkošne kozmetične industrije, ki sta svoje znanje, nalezljivo energijo in doslednost vložila v razvoj in rast te mlade francoske blagovne znamke.

Poleg izziva transparentnosti in naravnosti Bastille v stoletno tradicijo odličnosti visoke parfumerije prinaša izrazito francosko kljubovalno brezskrbnost.

PARFUMEUR DE LIBERTÉS

Vsaka dišava izžareva svojo svobodo. Dišave Bastille podpirajo težnje, potrjujejo stališča in krasijo osebnosti, kot vabilo, da se zgodi čarovnija...

Foto: PR

6_fragrances_-_credit_yoann_leveque_x_flavia_sistiaga_1.jpgbastille_credit_lola_vionnet2.jpg