Nasveti za popoln, ozek pas

3. 12. 2019 // Wellness / Telo

Raven trebušček brez maščobnih oblog je želja skoraj vsake ženske. Poleg kardio vadbe in ustrezne prehrane je za raven trebuh potrebno v fitnes rutino vpeljati tudi učinkovite trebušnjake. V nadaljevanju preverite, katera živila pripomorejo k ohranjanju vitkega pasu in vadbo, v kateri prikupna Adrienne predstavi vaje, s pomočjo katerih se na nežen način znebimo maščobe okoli trebuščka! Preizkusite jo in obljubimo vam, da boste že po nekaj ponovitvah opazile razliko!

Hrana, ki topi maščobe okoli trebuha:

1. Zdrave maščobe

Iz prehrane črtajte nasičene maščobe in jih nadomestite z zdravimi, ki jih vsebujejo naslednja živila: avokado, oreščki in losos.

2. Poskrbite za pravo mero beljakovin

V kolikor ne jeste pustega mesa in jajc, naj bo na vašem jedilniku veliko čičerike in ostalih stročnic. Če telesu ne nudimo dovolj zdravih maščob in beljakovin, si jih vzame samo, ponavadi ravno iz trdo prigaranih mišic.

3. Kislo zelje

Kislo zelje je naravni probiotik, ki vpliva na hitrejšo prebavo.

4. Ekstra deviško oljčno olje

Z mononasičenimi maščobnimi kislinami, ki pospešujejo izgorevanje maščob, naj esktra deviško olje nadomesti ostala rastlinska olja v vaši kuhinji.

5. Jajca

Jajca so odličen vir beljakovin in vitamina B12, ki ga naše telo ne more samo pridelati. Omleta iz jajc je odlična alternativa rogljiču za zajtrk, odlično pa se odreže tudi kot lahka večerja.

V.J.

Foto: Allwomenstalk

1.jpg