Kako premagati spomladansko utrujenost?

31. 3. 2016 // Wellness / Telo

Prišla je pomlad in z njo daljši, lepši in svetlejši dnevi. Toda, kje je vsa energija, ki smo jo pričakovali? Preskok iz zime v pomlad za mnoge zaznamuje spomladanska utrujenost, saj se mora naše telo privaditi na toplejše temperature, to spremembo pa lahko občutimo kot utrujenost, brezvoljnost, celo izčrpanost.

Kaj lahko storimo?

V prehrano vključimo čim več živil, bogatih z vitaminom D. Ta se skriva v v ribjem olju, morskih ribah, mleku in mlečnih izdelkih, mesu, rumenjaku in kvasu. Izogibajmo se predelanim živilom, mastni in presladki hrani, ter posežimo po še večji količini svežega sadja in zelenjave kot sicer.

Pijmo veliko vode, zelenega čaja in limonade, ki bodo iz telesa odplaknili vse toksine, ki smo jih nabrali med dolgo zimo.

Nikar se ne predajmo in ne obležimo. S telovadbo bomo pregnali utrujenost, pospešili prizvodnjo hormona sreče in vitamina D, katerega telesu primankuje po dolgi zimi, ki ji je primanjkovalo toplih sončnih žarkov.

V.J.

Foto: Thesleepjudge

screen_shot_2016-03-30_at_12_33_39.jpg