Fit izziv: Vaje za raven trebuh

29. 4. 2015 // Wellness / Telo

Preden vam razkrijemo tri učinkovite vaje za trebuh, naj vam zaupamo skrivnost. Do ravnega trebuha zgolj z vajami za trebuh ne bomo prišle. Popolnoma plosk trebuh je namreč posledica kombinacije vadbe celotnega telesa, s katero zares izgubimo maščobo okrog trebuha, ustrezne prehrane in tudi genetske zasnove. Če na genteski loteriji niste zadele ravnega trebuha pa vseeno brez skrbi, saj lahko z že nekaj truda pridete do odličnih rezultatov. V trening celotnega telesa vključite vaje za trebuh - nam so poleg starih dobrih trebušnjakov všeč še tri…

Dvig nog

Pri dvigu nog se uležemo na tla, zravnamo noge in jih počasi dvigamo gor in dol. Pri tem se hrbtenica ne sme odlepiti od tal, gibi nog pa ne smejo biti sunkoviti.

Zasuk

Za vajo zasuk se vsedemo na tla in se nagnemo malce nazaj. Vso težo namenimo trtici, boki naj bodo sproščeni, trebušne mišice napete.

Kolo

Uležemo se na tla, noge dvignimo in pokrčimo, enako storimo z rokami, ki jih položimo za vrat. Ramena dvignemo s tal in napnemo trebušne mišice. Z gibi nog začnemo krožiti, kot da bi vozili kolo. Pri vrtenju nog pazimo, da so naši gibi počasni in ne sunkoviti.

M. V.

Foto: Fitvation

www_fitvation_com.jpg