Kaj jesti za raven trebuh?

28. 5. 2017 // Wellness / Prehrana

Tu je sedem živil, ki delujejo blagodejno na prebavo, odpravljajo napihnjenost in pomagajo topiti maščobe na trebuhu in bokih. Vnesite jih v svoj jedilnik in še pred poletjem poskrbite za bolj raven trebušček!

Jajca

Jajca so popoln vir proteinov in ravno zato odlična hrana pri oblikovanju mišic. Privoščimo si jih za zajtrk, vendar pazimo, da jih pripravimo brez odvečnih maščob.

Jabolka

Jabolka so čudežno sadje, saj vsebujejo le malo sladkorja in veliko vlaknin ter pektina, ki pripomore pri izgorevanju maščob in deluje kot naraven “fat burner”.

Oreščki

Oreščki vsebujejo zdrave maščobe in znižujejo holesterol. V kolikor nas zagrabi želja po grizljanju, si namesto nezdravih slanih prigrizkov privoščimo pest zdravih oreščkov.

Jagodičevje

Jagode, maline, ribez in borovnice z barvo in okusi popestrijo naš jedilnik. Poleg tega vsebujejo veliko vitaminov, mineralov in antioksidantov, ki naše celice ščitijo pred staranjem. Poleg tega pomagajo pri uravnavanju krvnega sladkorja, pospešujejo metabolizem in odpravljajo napihnjenost.

Zelena solata

Zelena solata, špinača in ohrovt pripomorejo k hitrejšemu izgubljanju odvečnih kilogramov in topljenju maščob na trebuhu. Privoščimo si jo ob vsakem obroku, saj bomo tako pojedli manj glavne jedi in hkrati zaužili bogastvo vitaminov in mineralov, ki jih naše telo potrebuje za dobro počutje.

Grški jogurt

Grški jogurt je odličen vir kalcija in beljakovin. Dodajmo mu nekaj svežega sadja in si privoščimo zdrav obrok, ki nasiti, a ima le malo kalorij.

V. J.

Foto: Woman's Secret

screen_shot_2017-05-24_at_16_05_39.jpg