Hrana za ohranjanje zagorele polti

27. 6. 2018 // Wellness / Prehrana

Končno smo dočakale poletje in počitnice, s katerih se bomo v mesto vrnile privlačno zagorele. V kolikor se želite na sončenje dobro pripraviti, v nadaljevanju preverite, kaj je dobro jesti pred, med in po počitnicah, da bo vaša koža hitreje porjavela in kasneje obledela.

Prav tako ne pozabite, da je sončenje varno le s primerno zaščito. Pri Fashion.si smo tudi letos navdušeni nad izdelki izdelki SUN CARE z zaščitnim faktorjem od SPF 6 do SPF 30, ki zagotavljajo zaščito pred sončnimi opeklinami in foto-staranjem ter z izdelki za nego po sončenju pomagajo ohranjati njeno dolgotrajno porjavelost, svežino in voljnost. V kolikor bi rade zagorele na malo bolj intenziven način, pa imamo za vas krasno novico - pri Afroditi so njihovi priljubljeni Marmeladi z letošnjim letom dodali še zaščitni faktor 10!

Da bo vaša koža hitreje porjavela in kasneje obledela, v svoj jedilnik vključite ...

Beta karoten! To je magična sestavina, ki jo najdemo v sadju in zelenjavi oranžne barve. Beta karoten pa ne vpliva le na hitrejšo porjavelost kože, ampak tudi na njeno zdravje in elastičnost. Beta karoten je pomemben vir vitamina A, ki pa ga naše telo lahko absorbira le z dodatkom (olivnega) olja. Ta v koži spodbuja tvorbo kožnega barvila melanina ki predstavlja enega najbolj učinkovitih obrambnih mehanizmov kože pred sončnim sevanjem. Poleg tega je vitamin A tudi močan antioksidant, ki našo kožo brani pred rakom in drugimi kožnimi spremembami, ter skrbi za njeno elastičnost.

V kolikor želite v svojo prehrano vključiti čim več beta karotena, svoj hladilnik in shrambo založite s/z:

korenjem

sladkim krompirjem

marelicami

breskvami

melonami

jagodami, ...

Prav tako iz jedilnika ne izločite rib (predvsem mastne ribe blagodejno vplivajo na kožo), belega mesa in jajc, ki vsebujejo vitamine, ki regenerirajo telo ter skrbijo za lepo in zdravo zagorelo polt.

V. J.

Foto: The Cut

the_cut.jpg2.jpg3.jpg