Hrana, ki prežene nespečnost

18. 5. 2016 // Wellness / Prehrana

Če vas v zadnjih časih muči nespečnost, vedite, da je prvo pravilo proti nespečnosti, da dve uri pred spanjem ne zaužijemo nič. Ker pa je v moderni dobi za nespečnost velikokrat kriv stres, ki je posledica uživanja procesirane hrane in sodobnega življenjskega stila. Prav zaradi tega lahko nespečnost preženemo z raznimi tehnikami sproščanja (joga, meditacija, branje, ...) in določeno hrano.

Za dober spanec si privoščite ...

Mandlji

Mandlji vsebujejo triptopan, ki pomaga možganom izboljšati razpoloženje in nas hkrati tudi pomirja.

Kamilični čaj

Kamilični čaj odganja stres in anksioznost, v večjih količinah pa celo zaziblje v trden sen.

Banane

Banane vsebujejo snovi, ki pomagajo pri tvorjenju melatonina, hormona, ki povzroča zaspanost. Poleg tega vsebujejo tudi magnezij, ki pomaga pri sproščanju mišic.

Čičerika

Čičerika je kot nalašč za nočni prigrizek (na primer v obliki hummusa), saj vsebuje vitamin B6, ki spodbuja tvorjenje melatonina v možganih.

Češnje

Tudi češnje spodbujajo tvorbo melatonina v možganih, zato si jih spomladi privoščite v čim večjih količinah.

V. J.

Foto: Byrdie

1.jpg