Kako se kar najhitreje umiriti v stresnih situacijah?

20. 3. 2020 // Wellness / Mind & spirit

Ko se znajdemo v stresni situaciji in v nas vlada nemir, se zatečimo k enostavnim in učinkovitim vajam za globoko sprostitev telesa, katerih avtorica je strokovnjakinja na področju energijske medicine, Donna Eden.

V nadaljevanju smo opisali tri njene vaje, ki pa jih ni potrebno izvajati v zaporedju. Z vsako vajo bomo v določenem položaju držali točno določene točke, ki uravnavano različne sisteme v telesu, ti pa posledično vplivajo na naše telo in počutje. Opazujte, kaj se med vajami dogaja v vašem telesu in poiščite tisto, ki vam prinaša največjo sprostitev.

Vaja 1

Eno dlan položite na čelo, z drugo objemite zadnji del glave. Pritisk naj bo nežen, med izvajanjem vaje globoko dihajte - v sedečem ali ležečem položaju vsaj 3 do 5 minut.

Vaja 2

Ena roka naj na strani glavi pokriva sence, tri prste druge naslonite na vdolbino pri grlu. Med izvajanjem vaje globoko dihajte - vsaj 2 do 3 minute.

Vaja 3

Med izvajanjem vaje globoko dihajte. Eno dlan položite med prsi, z drugo tapkajte po "točki strahu", ki leži med mezincem in prstancem prve roke. Tapkajte približno za 10-15 globokih vdihov in izdihov. Potem naredite pavzo z globokim vdihom in izdihom. Ponovno tapkajte po točki še za približno 3 minute. Če stres še ni ponehal, vajo ponovite še na drugi roki.

Jutri vam razkrijemo še 3 dodatne vaje za boj proti stresu, do takrat pa - ostanite doma in vadite vaje, ki smo jih opisali zgoraj. Srečno!

V. J.

Foto: Jen Anderson

jenanderson.jpg