Moška nega ni le modna muha, je način življenja

16. 6. 2019 // Trendi / Moški trendi

Prepričanje, da je skrb za telo, zdravje in lep videz le domena žensk, je že zdavnaj preseglo svoje okvirje. Med moškimi vztrajno narašča delež tistih, ki kozmetične izdelke za nego telesa redno vključujejo v svojo jutranjo in večerno rutino. dm sledi potrebam sodobnih moških in na trg pošilja svojo prvo 100 % moško znamko Seinz, katere poslanstvo ni omejeno le na lepotni vidik moških, temveč tudi varovanje okolja.

Ekskluzivna znamka Seinz je prva 100 odstotna moška dm znamka, ki predstavnikom moškega spola ponuja izdelke za nego, britje in styling. Njihov prepoznavni minimalistični črno-bel dizajn simbolizira hrabrost, svežino in razvit slog, zato ga bo v svojo vsakodnevno lepotno rutino vključil vsak moški, ki v vsakodnevnem življenju svoj značaj poudarja na ravni osebne higiene in sloga. Šamponi, geli za prhanje in dezodoranti ter obrazna nega za suho, občutljivo in mastno kožo, pa tudi posebni izdelki za britje in nego brade vsebujejo skrbno izbrane naravne sestavine, kot so sandalovina, meta in koriander, našli pa jih boste v embalaži z vsaj 94-odstotnim deležem recikliranega materiala, kar bo zadostilo tudi vsem zahtevam sodobnega in ekološko osveščenega uporabnika.

V. J.

Foto: Urban Urbanc

franko_bajc.jpegFranko Bajc prisega na znamko Seinz.seinz-balzam-po-britju.jpgseinz-sampon-z-mentolom.jpg