2Cellos sta v novi kampanji za s.Oliver zamenjala oder s plažo

19. 5. 2018 // Trendi / Moški trendi

s.Oliver predstavlja kampanjo poletje 2018 in glavni zvezdi kampanje sta glasbenika Luka Šulić in Stjepan Hauser, planetarno popularni duo 2Cellos. Uspešno sodelovanje med modno znamko in glasebnikoma se nadaljeje že tretjo sezono.

Luka in Stjepan se odlično znajdeta v vlogi top modelov. S glasbenim in modnim stilom se popolnoma ujemata s filozofijo znamke s.Oliver in predstavljata vizijo modernega moškega. Popularni duo s svojim nastopi navdušuje občinstvo po celem svetu. Med turnejo sta si vzela kratek delovni oddih za snemanje kampanje v idilični hrvaški Istri. Kulisa nove kampanje je bila urbana moderna vila v slikovitem Novigradu. Na snemanju je bilo kot zmeraj zabavno in zelo sproščeno. Kampanjo je posnel priznan slovenski fotograf Aljoša Rebolj.

Glavno vlogo na snemanju tokrat ni imelo čelo, temveč znamka s.Oliver Black Label, katere glavne značilnosti so: brezčasna eleganca, združena s potrebami sodobnega moškega, vrhunska kvaliteta in funkcionalnost. Moderni casual stil oblačenja vedno bolj vpliva na poslovno oblačenje in ruši pravila, zato je poletna kolekcija s.Oliver Black Label zelo raznolika. Klasični in casual stil se menjujeta in dopolnjujeta ter tako ustvarjata trend sezone - new formal. Klasične obleke so tako samo osnova kolekcije. Dopolnjuje jo jopa v stilu bomber jakne, polo majice, ki niso več polo, ampak imajo zadrgo, elegantne kratke hlače…

Poudarek je na detajlih: črtah, materialih, ovratnikih, žepih. To sezono so bo nosila bela, temno modra, barva peska ter svetlo siva. Prekrasna okolica vil ob obali v centru Novigrada, nebesno plavo nebo in kombinacija moderne arhitekture ter tradicionalnega istrskega kamna so bili kot nalašč za snemanje kampanje. Narava, morje, aktivni oddih in ležerni stil pa so besede, s katerimi lahko opišemo poletno kolekcijo znamke s.Oliver. Odlikuje jo funkcionalnost in lahkotni materiali.

V. J.

Foto: Aljoša Rebolj

11.jpeg1.jpeg