V Cityparku bodo v kratkem odprli tri nove modne trgovine

6. 2. 2016 // Scena / Dogodki

Citypark, največje nakupovalno središče v Sloveniji in drugo največje nakupovalno središče med 30, ki jih upravlja SES, je lani obiskalo več kot 9 milijonov ljudi. Vsak Slovenec je tako v Citypark zavil več kot štirikrat v enem letu. V trgovinah in lokalih v Cityparku, več kot 125 jih je, so lani zabeležili več kot 155 milijonov evrov prometa, kar je za več kot dva odstotka več kot v letu 2014.

V Cityparku si že od vsega začetka prizadevajo, da kot prvi med nakupovalnimi središči v Sloveniji pripeljejo močne blagovne znamke, zagotovijo pestro ponudbo in prinašajo modne smernice. Lani so pripeljali 7 novih blagovnih znamk, med njimi svetovno uveljavljeno trgovino z unikatnim nakitom Pandora ter trgovino z usnjenimi torbicami in modnimi dodatki Liebeskind, ki ju prej v Sloveniji še ni bilo. V kratkem bodo odprli tri nove modne trgovine: Guess Jeans, Mango in Esprit. Nova trgovina Pepe Jeans pa je že odprla vrata.

Citypark danes vabi na pustno soboto, v torek pa na pustni torek, ko bodo obiskovalci z Romano Kranjčan in Čuki na velikem otroškem rajanju preganjali zimo in vse maškare nagradili z brezplačnimi krofi. To pa še ni vse, saj si bomo že v času zimskih počitnic, od 13. do 28. februarja, v Cityparku lahko ogledali Lego festival, največjo razstavo z velikimi lego skulpturami.

Foto: PR, Citypark

city_2.jpgcity2.jpgToni Pugelj, direktor Cityparka