Dogodek Prisluhnimo muzam je predstavil nove trende in svežo umetniško sezono

28. 9. 2018 // Scena / Dogodki

Dogodek Prisluhnimo muzam je predstavil umetniško sezono v ljubljanski Operi in novo kolekcijo znamke La Haine Inside Us v Modni hiši Ikona.

Dogodek se je pričel z odprtjem razstave mladega slikarja Žige Korenta v informacijskem središču ljubljanske Opere. Pol ure kasneje so z balkona najlepšega gledališča v mestu zadonele slavnostne fanfare, ki so naznanile plesno-glasbeni sprevod. Po nagovoru Sanje Nešković Peršin in Rocca, umetniških vodij baleta in opere, so se v oblačilih kolekcije La Haine Inside Us in odišavljeni s parfumom Wonderwood, Comme Des Garcon predstavili plesalci in plesalke ljubljanskega baleta skozi koreografijo baletnega solista Lukasa Zuschlaga. Sprevod je potekal po Cankarjevi prek Slovenske ceste, nato po Čopovi ulici do Prešernovega trga in se nadaljeval po Stritarjevi ulici do modne hiše Ikona na Mestnem trgu, kjer sta poleg baletnikov nastopili še operni pevki Norina in Rebeka Radovan. Zapeli sta Barkarolo iz Hoffmannovih pripovedk, prihajajoče premiere SNG Opera in balet Ljubljana 11. oktobra.

Dogodku v ljubljanski Operi in Modni hiši Ikona je sledila tudi simpatična Lorella Flego, ki je predstavila kolekcijo znamke La Haine Inside Us, katere ime predstavlja mešanico francoskega in angleškega jezika in ki v dobesednem prevodu pomeni ˝Sovraštvo v nas˝ ter predstavlja del osebnosti, ki je vedno prisoten. Kreativna ekipa oblikovalcev, ki je razvila kolekcijo, je prevedla osnovno idejo v jezik oblačil. Edinstveni vzorci, asimetrija ter različice črne barve, omogočajo pogled v najsodobnejšo obliko tiskanja, poglobljeno raziskovanje krojev ter tkanin, od bombaža pa vse do usnja. Detajli, kot so saten, zakovice ter prevladujoči logotipi, so značilnosti, ki določajo prihodnost moških oblačil in ki zrcalijo ideje v žensko kolekcijo. Nova znamka je na voljo ekskluzivno v modni hiši Ikona, ki s svojo ponudbo poskrbi za izvrstno izbiro modnih poslastic!

Druženje se je sklenilo s pogostitvijo na katero je bilo mogoče vstopiti le z zapestnico, ki je nosila slogan dogodka #nekajposebnega, in s katero do konca leta obiskovalci lahko koristijo 10% popust pri nakupu oblačil in obutve v Ikoni ter ob nakupu katerekoli predstave v SNG – ju. Za pogostitev je poskrbela restavracija JB v centru Ljubljane.

V. J.

Foto: Nika Regoršek

6509b16d-2f3f-4fd3-a340-8d8571e23c2a.jpg0b23fad0-6f47-4558-a255-fbd83f5d738f.jpg