Armani Exchange kmalu v Sloveniji

23. 7. 2017 // Moda / Modni insajder

Nova energija z istim duhom: nova kampanja A I X Armani Exchange, ki jo je ustvarila Sabine Villard za sezono jesen-zima 17/18, je drzna in zabavna, saj se poigrava z različnimi izrazi in znaki. Posebnost in značilnost kolekcije poudarjajo tudi obrazi kampanje: Cara Delevingne, 24-letna britanska igralka in model z močno osebnostjo, ki poka od energije; Martin Garrix, 21-letni nizozemski DJ, uvrščen na sam vrh svetovne glasbene scene, ki natanko ve, kaj hočemo slišati, še preden to sami ugotovimo; za regijo Kitajske, Azije in Pacifika Li Yifeng, 30-letni znani kitajski pevec in igralec, ki iz dneva v dan navdušuje kitajsko občinstvo. Ti svetovno znani protagonisti kampanje se posvečajo mlajšemu občinstvu, ustvarjajo trende in popolno utelešajo vrednost AIX. Cara, Martin in Li so svobodnega duha, z uličnimi in aktivnimi karakteristikami, ki se ujemajo z njihovo urbano dušo. Njihov ironični odnos kar sije iz posnetih kadrov, a se s svojimi izrazi in gestami svobodno prepuščajo blagovni znamki.

Armani Exchange je svetovno priznana modna blagovna znamka, ki predstavlja mladostno linijo skupine Armani s poudarkom na italijanski eleganci vsakodnevnega sloga. Kolekcije oblačil, obutve in dodatkov Armani Exchange so na voljo v več kot 200 trgovinah po vsem svetu, od jeseni 2017 pa bodo na voljo tudi v Sloveniji. Armani Exchange uteleša mladostnega duha nove generacije – zanimivo obliko, stalne modne inovacije, vrhunsko praktičnost in nosljivost ter odlično razmerje med ceno in kakovostjo. Na slovenskem trgu Armani Exchange prinaša številne privlačne, priložnostne in športne izdelke s poudarkom na vrhnjih oblačilih. Kombinacije z njimi bodo zagotovo navdušile tudi najbolj zahtevne modne kritike.

V. J.

Foto: Armani Exchange

unnamed.jpgcara_delevingne-_martin_garrix_and_li_yifeng_front_the_new_ax_armani_exchange_fw_1718_advertising_campaign_1.jpg