Instagram postal spletna prodajalna!

3. 11. 2016 // Lifestyle / Tehnologija

Glede na dejstvo, da je spletno nakupovanje postalo velik del našega življenja in pogosto poteka na mobilnih telefonih, ni presenetljivo, da obstoječe aplikacije razvijajo nova orodja, ki bi nam olajšale pot do želenih produktov. Tako je tudi pri Instagramu, kjer že nekaj časa poteka promoviranje določenih znamk prek influencerjev in promotorjev blagovnih znamk. Ko določen izdelek vidimo na privlačni fotografiji naše najljubše blogerke, se vanj zaljubimo in ga enostavno hočemo imeti. Prav zaradi tega so se odločili razviti novo funkcijo - z znamkami kot so J. Crew, Michael Kors, Abercrombie & Fitch, Coach in Levi's trenutno testirajo funkcijo, pri kateri imajo njihove objave posebno ikono, ob kliku na katero izvemo ceno predmeta, povezava pa nas vodi tudi na spletno stran, kjer ga lahko kupimo in s tem prihranimo čas, ki bi ga drugače porabili za zamudno iskanje 'it' kosov.

V. J.

Foto: Instagram

1.jpg