SushiSpotting: dostava sushija na dom ali v pisarno

11. 5. 2016 // Lifestyle / Kulinarika

SushiSpotting je startup projekt priprave in dostave odličnih sushi paketov po Ljubljani. Ernest Barać (sushimojster) in Miha Jesenšek (ki skrbi za multimedijski in marketinški del posla) se že več let študijsko in profesionalno ukvarjata z azijsko kulturo in kulinariko, zato vesta, kako se stvari streže. Pri SushiSpottingu so vsi sushi paketi sveže pripravljeni, nato pa v času malice dostavljeni na vaš službeni ali domači naslov.

Sushi in tradicija

Sushi je tradicionalen japonski street food, ki so ga sushimojstri v Tokiju začeli prodajati pred dobrimi dvesto leti. Prej so Japonci jedli kombinacijo v rižu fermentirane ribe, ki se je zelo razlikovala od tega, kar danes razumemo pod imenom sushi.

Sushi danes

Sushi v japonščini pomeni okisan riž. Najbolj priljubljena načina priprave in serviranja sta v obliki makijev (v algo nori zavitih rolic riža, polnjenih s surovo ribo in zelenjavo) in nigirijev (podolgovati riževi zvitki s surovo ribo). Slovenski prevajalec, komik in ljubitelj sushija Boštjan Gorenc Pižama se je nekoč pohecal, da bi sushiju po naše lahko rekli kar esigrajž. Zagotovilo za dober sushi se skriva v kombinaciji nabave izbranih sestavin, izkušenj sushimojstra in sveže končne priprave.

Multimedijsko podprta dostava

Pri SushiSpottingu so prvi v Sloveniji razvili sistem za računalniško podprto dostavo hrane. Poleg prednosti, ki jih le-ta prinaša dostavljalcu (najhitrejša dostavna pot med vsemi strankami, navigacija), je za sushijedce zanimivo, da lahko pot dostavnega vozila v živo spremljajo na zemljevidu, tik pred dostavo pa prejmejo tudi SMS obvestilo o lokaciji naročenega sushipaketa.

Nagrajena inovativnost

SushiSpotting je za svoj inovativen pristop k spletni prodaji in multimedijsko podprti dostavi prejel tudi nagradi GZS Netko in Njamboljši foodie, ter se prebil v finale tekmovanja medijskih projektov Sempl. Na Gospodarski zbornici so v oceni SushiSpottinga napisali: “Gre za skrbno izpeljan spletni prodajni kanal, narejen v hiši, ki brez glamurja opozarja na potrebo po tesnem sodelovanju poslovne, tržne in oglaševalske dimenzije digitalnega nastopa.”

www.sushispotting.si

V. J.

Foto: SushiSpotting

ribafis-001.jpgSushipaket Ribafišnigiri_sushispotting-003.jpgNigirimaki-004.jpgMaki