7 priročnih nasvetov za urejanje domače pisarne


Če velikokrat delate od doma, si doma ustvarite kotiček, ki naj bo temu tudi namenjen. Lepo urejena domača pisarna pomaga pri dvigu motivacije za delo! Naše napotke za organizirano domačo pisarno lahko seveda upoštevate tudi vsi, ki doma zaradi prostorske stiske nimate možnosti za domačo pisarno.

Počistite kramo

Delovni prostor naj bo čist in pospravljen. Počistite predale, organizirajte mape, zavrzite neuporabljene stvari, pospravite skodelice za čaj in prazne krožnike.

Proč z zavajalci

Iz prostora umaknite vse, kar bi vas lahko pri delu zavedlo - revije, televizija, knjige in podobno.

Izkoristite prostor, ki ga imate

Velikost delovnega prostora v bistvu sploh ni važna - važno je, kaj s tem prostorom naredite. Predali, lončki za shranjevanje, koš za smeti in mape lahko naredijo čudeže pri organizaciji domačega delovnega prostora.

Fizične mape

Fizične mape so nadvse pomembne pri organizaciji - tako kot na računalniku, tudi v fizičnem prostoru mape nudijo lažji pregled nad delom, stroški in podobnim.

Lonček s pisali

Enostaven način, da imate pri sebi pisalo v trenutkih, ko je potrebno zapisati kaj nujnega.

Izkoristite prostor na policah

V svoj delovni prostor lahko dodate malo svoje osebnosti. Tak prostor bo bolj prijazen in prijeten za delo. Na police postavite kakšen prijeten spomin iz daljnih krajev, ljubo fotografijo, uokvirjen izrek, ...

Skrb za dodatno opremo

Kdaj ste nazadnje zamenjali kartušo v vašem domačem tiskalniku? Pazite, da je oprema, ki jo potrebujete pri delu vedno lepo organizirana in da vse 'dela'. Le tako jo boste lahko uporabili takrat, ko jo boste potrebovali in nato nemoteno nadaljevali s svojim delom.

V. J.

Foto: Unsplash / Ella Jardim

ella-jardim-iqf-qo711ys-unsplash.jpg