Calvin Klein Obsessed: sodobna obsesija ikone iz preteklosti

27. 8. 2017 // Lepota / Novosti

Se spomnite Calvin Klein-ove uspešnice Obsession? Ali njegove izjemne kampanje s Kate Moss v glavni vlogi? To jesen boste lahko ponovno odkrili ikonsko dišavo na moderen, povsem nov način! Dolgo pričakovana zgodba iz preteklosti septembra dobiva popolnoma novo podobo! Na police parfumerij prihaja z namenom, da vznemiri in obsede slovenske ženske in moške …

"Lahko bi rekli, da nas je Obsession obsedel. Če obstaja ena stvar, ki vizualno ponazarja Calvin-a Klein-a, je to Mario Sorrenti-jeva kampanja za Obsession s Kate Moss. Živela je v naših glavah tako dolgo, da je postala pravi simbol senzualnosti. Ko smo postali del skupine Calvin Klein, si tega preprosto nisem mogel izbiti iz glave. Zamislili smo si vonj, ki bi odseval to idejo, ta spomin in to zahtevo danes. Na moškem ali na ženski bi predstavljal spomin nekoga drugega na koži". Raf Simons, kreativni direktor pri CK

V središču dišav Obsessed je spomin na preteklo ljubezen, ki ga sproži vonj na koži. Oba spola tukaj prepoji tradicionalen vonj iz skupine Fougère (praprotne) — zlasti bele sivke — v popolnosti izkoriščene v ženski dišavi, v moški pa dominirane s strani temne vanilije. Ti elementi so združeni s tipičnimi notami spolov; mošus za čutno toplino v ženski dišavi ter ambra in les za moč in moškost v moški. Napet, kompulziven push and pull, ki povzroči nenehno vračanje nazaj. K dišavi. K bistvu. Hkrati z novo olfaktivno zgodbo Obsessed je tukaj tudi nov vizual. Leta 1993 je Obsession s Kate Moss postal resnična ikona. Njen obraz, fotografiran s strani njenega fanta Maria Sorrenti-ja, je porušil vse tabuje. In pričal o resnični ljubezni. Ne le ljubezni, obsesiji fotografa s svojim objektom fotografiranja. Legendarna kampanja se približuje svoji 25-letnici. Obsessed predstavlja še nikoli videne osebne fotografije tistega časa in razvija idejo spomina, pretekle ljubezni in sedanje ikonografije.

V. J.

Foto: CK

image003.jpgck_obssesed_duo_box.jpgck_obssesed_duo-1.jpg